Stor och lycklig suck.

Förlåt jag är helt hemskt taskig på att uppdatera, men min engelska blogg tar upp all min tid och energi som jag har kvar när jag är klar med skolarbetet.
Nej, det blir inte Skottland den här gången utan Prag. Vi kommer helt enkelt inte hinna se allt vi vill på Islay och i Edinburgh. Det får bli i vår istället.
Så Prag 31 oktober-2 november, myshostel, musik och såklart tjeckisk öl. Glad Sara. Glad Ian.

Det är, uppriktigt talat, ett himla hattande fram och tillbaka till London nuförtiden och mer ska det väl bli. Men vad gör man inte för att rädda sitt förhållande. Dock måste jag erkänna att det har varit mest han som har åkt de senaste två veckorna.
Jag försöker satsa stenhårt och så mycket som jag kan på skolan och det går faktiskt ganska så bra måste jag erkänna. Ett stort plus är att jag älskar min klass. Jag har oförskämt kul ihop med dom flesta (det finns ju alltid de som är lite utanför by choice) och vi umgås utanför klassrummet också. Jag trivs här. Jag hör hemma här. Om jag bara kunde få hit Ian så vore allt superbt.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kul idée på en blogg! (Hela London saken alltså!^^)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback