Almost my last

"Jaha så var det dags. Sista helgen på LAB som heltidsservitris och allmänt åtlöje. Jag vet att jag kommer att gråta ögonen ur mig på lördag, men man ska kanske inte at ut någon sorg I förskott. "
- Så skrev jag i natten till fredag utan att publicera. Ikväll var mitt sista heltidsskift och visst bölade jag en del när Sarah höll tal för mig med ett glas champagne i handen. Men det känns ändå helt okej. Jag är tillbaka på min vanliga plats hos min jobbfamilj om två veckor. Som jag har noterat innan, I am telling you Im not going. Min avskedspresent blev Sarahs egna personliga Ultimate Guide to Malt Whisky och det obligatoriska kortet med många fina ord på. Väldigt sentimentalt.

Såklart glömde jag kameran hemma ikväll trots att den låg på min säng och var laddad och klar.

Imorron är det staff lunch för LAB och Townhouse inklusive flytande middag med bus. Det ska bli himla kul och jag ska försöka komma ihåg kameran. Annars är morgondagens projekt att fixa hyrbil, kolla upp vart närmaste flyttkartongsinhandlings-ställe är samt börja packa inför resan till Sverige.

Kommentarer
Postat av: Malin

Flyttkartonger... aj aj vad nara uni kanns nu! Hoppas allt ar bra med dig! x


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback