Liten update

Nej det här med att uppdatera har inte varit min starka sida nu när jag har kommit igång. Av förklarliga skäl så hänger jag mest på min engelskspråkiga blogg nu när jag ska försöka skapa mig ett varumärke inom journalistiken och på Kent University.
Flytten ner till Kent gick bra, hade hjälp av pojkvän som duktigt konkade väskor och påsar fulla med högklackade skor. Mitt studentrum är helt okej, väldigt mycket pengar jämfört med vad man får måste jag säga. Jag, till skillnad från många andra här , har ju faktiskt någonting att jämföra med eftersom jag inte kommer direkt hemifrån.
Bra klasspolers har jag iallafall, men uppdateringar om dem kommer senare. Just nu sitter jag med min första läxa, 500 ord om varför journalistik finns. Topp.


Mer info kommer snarast jag lovar!

PUSSÅKRAM

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja man far ju inte mycket for sin halls fee men tak over huvudet ska man ju ha forstas.

Postat av: sara

exakt. vad har man för val?

2009-09-23 @ 22:15:21
URL: http://saram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback