Men sådär ja!

Nu så har jag lugnat ner mig lite och kan börja berätta. Mitt lilla studentrum är riktigt harmoniskt måste jag erkänna med en pluttig enkelsäng och massor med hyllor. Jag har väldigt vacker utsikt över en parkeringsplats och min nya rosa iPig (grisformad högtalarannordning - utflyttningspresent från Jossan och Adam som jag saknar något väldigt) går på högvarv. Sitter just nu och försöker ta in så mycket nyheter så att min hjärna håller på att koka över. Det är väldigt många intryck på väldigt kort tid. Jag leker med ett gäng grabbar och tjejer som tycker om det mesta som jag tycker om, jag har bland annat hittat mig själv som kille, Jon i min klass. Vi tycker till och med om samma disneyfilmer.
Ja jag har ju lyckats bli med karl på sistone, vilket en del redan vet men nu är det liksom officiellt. Ian, en B@1 bartender (men verkligen? så otippat!) från Manchester (nähä?) som jag har gått och kärat ner mig i. Trogna läsare minns honom som den Ian som jag till och med gick ut och dementerade att det var något med. Vardagskomik. Det kommer att bli ett himlans krångel att åka fram och tillbaka till London, men det ska gå, det har vi gett oss den på. Annars så går det som det går. Jag vill ju faktiskt till London av andra skäl (stavas mest Jossan och Adam men ändå) så jag har inget emot att åka ofta. Det är ju inte direkt långt precis...
Sen så längtar jag lite efter mamma...
PUSSÅKRAM och ta hand om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback