Suck.

Det är uppriktigt sagt ett rent helvete att hitta en vettig servitris. Jag blir skogstossig. Jag har försökt och försökt, söklt högt och lågt men det går inte. Jag har mitt sista fulltidsskift på lördag och efter det så är det bara Cindy på halvtid som är kvar. Det hållet inte.

Hela jag är supermegapirrig för det har börjat gå upp för mig att jag ska börja skolan igen. Det kommer att lukta nytt anteckningsblock, varm dator och bläck som inte har torkat ännu om hela mitt liv. SKa ta två passliknande foton innan jag åker till jobbet idag och skicka iväg för att slutföra min bokning av studentrummet. Jag kan knappt vänta till den nittonde och registreringsdag.

Mina grannar under mig spelar Love Lockdown med Kanye aså att det vibrerar lite lätt i mitt golv. Nu ska jag se på en BBC dokumentär om Auschwitz och höra mina flatmates sucka över att jag inte tittar på något roligare.

Kommentarer
Postat av: Frida

alltså, jag kanske kan komma tillbaka till låndån den 15nde och jobba, men måste åka hem den 30nde september och skaffa tandställning och sen kan jag åka tillbaka igen. pendla lite fram och tillbaka lixom. beroende på om jag hittar nånstans att bo och så... hmm.



:) jag diggar Lab.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback